Info k nákupu
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Upozornění pro odesílání nadrozměrných zásilek
Dodání na některou z poboček Zásilkovna.cz a Balíkovna.cz
Svoji objednávku si můžete vyzvednout na kterékoli pobočce Zásilkovna.cz a Balíkovna.cz. Služba je zpoplatněna částkou již od 59 Kč s dobírkou 89 Kč.
Nejvýhodnější doručení na adresu
Sami si vyberete nejvýhodnější dopravu - DPD, ČESKÁ POŠTA a TOPTRANS. Cena za dopravu je již od 119 Kč s platbou na dobírku nebo 89 Kč v případě platby předem.
Osobní odběr
Naši výdejnu (nikoliv prodejnu) najdete na Praze 10 - Hostivař v ulici Průmyslová 1472/11.
Otevírací doba výdejního místa: PO-PÁ: 9:00-16:00 h.
FORMY PLATEB
Online platební bránou GoPay
Bezpečná online platba přes zabepečenou bránu. Platba přes online platební bránu je vždy vyřízena téměř okamžitě.
Klasický bankovní převod
Starý dobrý bankovní převod. Platební údaje se zobrazí na konci objednávky a přijdou vám i e-mailem. Platbu zadáte ručně ve vašem internetovém bankovnictví. Jen to trvá o něco déle. Úhradu v rámci České republiky je možné provést bankovním převodem na náš účet: 2302467190/2010 (FIO banka).
Dobírkou (hotově nebo kartou při převzetí zásilky)
Poplatek za platbu dobírkou je 30 Kč.
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všechny informace ohledně práv a povinností našeho e-shopu a vás se můžete dočíst v přiloženém dokumentu obchodních podmínek. Obchodní podmínky ke stažení zde: Trade Concept - obchodní podmínky V případě vrácení či reklamace zboží prosím vyplňte přiložený formulář a spolu se zbožím nám ho zašlete na naši adresu. Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení zde: Formulář pro odstoupení od smlouvy.
POŠKOZENÍ PŘI DORUČENÍ
Rozbalili jste svou zásilku a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozené? Oznamte neprodleně tuto událost nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky jedním z následujících způsobů:
- Zákaznická linka +420 778 505 152, volat můžete po-pá v čase 9:00-15:00 h
- obchod@moderninakup.cz
K uplatnění reklamace budete potřebovat
- Číslo vaší objednávky (nebo zásilky v případě uplatnění přímo u dopravce)
- Fotodokumentaci (poškozený výrobek včetně balení zásilky)
- Popis poškození, případně i okolností předání zásilky a zjištění poškození
DALŠÍ INFORMACE
V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem a Trade Concept s.r.o. je spotřebitel oprávněn podat ve lhůtě do jednoho roku od prvního uplatnění sporného práva či povinnosti vůči společnosti Trade Concept s.r.o. podnět k zahájení mimosoudního řešení sporu k České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2,@: adr@coi.cz, WEB: http://www.coi.cz, a to např. prostřednictvím formuláře taktéž dostupného na adrese https://adr.coi.cz/cs . Více informací na: http://www.coi.cz/cz/
REKLAMACE A VRÁCENÍ
V případě, že zásilka přijede poškozená, neúplná nebo nebudete spokojeni s jejím obsahem, pošlete email na náš reklamační automat, který najdete na odkazu zde: REKLAMACE A VRÁCENÍ. Můžeme tak co nejrychleji reagovat na vaši reklamaci nebo vratku.